Gehoord/ gezien/ gelezen

Meedenken

In het Nederlands Dagblad staan regelmatig oproepen om mee te denken over allerlei onderwerpen. Altijd leuk, dat meedenken! Ik houd er wel van. Een paar weken geleden was de vraag naar babyfoto’s met een bijzonder verhaal. Voor iedere ouder zal iedere babyfoto een bijzondere foto zijn. Sommige foto’s zijn meest bijzondere foto!

Ik had daar onmiddellijk een beeld bij. De foto dat ik onze derde zoon voor het eerst echt vast mocht houden. Die foto stuurde ik op en schreef er wat tekst bij. Een tijdje later kreeg ik een reactie, dat de foto geplaatst zou worden en dat nog wat meer informatie wenselijk was. Een telefoongesprek volgde.
Vanmorgen lag het resultaat op de mat. Toch best raar, om jezelf op de voorpagina van een krantenbijlage te zien!

Dit is de link naar het artikel: https://www.nd.nl/nieuws/nederland/eindelijk-even-uit-de-couveuse.3.2683632.lynkx?s=xIaNAIpREzxMeqXYVdAFOg==

 

1 thought on “Meedenken”

Geef een reactie

