Persoonlijk

Vespers

Afbeelding

 

Op weg naar pasen…  op mijn tafel ligt een veertigdagenrooster van Tear, en een uit Eva. In mijn krantenbak ligt een prachtig programma voor de veertigdagentijd, uit een naburige gemeente. Ik lees een artikel in Visie, over vasten en bidden.

En ik, ik eet en drink en leef en doe net zo als altijd. Ieder jaar vraag ik me af of ik nu deze keer zal gaan vasten, om me daarna af te vragen wat ik dan doe, of laat. En vooral ook: waarom dan? Dat heb ik nog niet helder, dus doe ik mijn ‘gewone’ dingen. Me soms afvragend of dit de goede dingen zijn.. maar dat is vast nog een keer een andere blog.

Voor nu valt te vertellen dat er aanstaande zaterdag en donderdag 17 april een vesper in de Kristalkerk is, waar wij aan meewerken. We zijn weer heerlijk bezig met zingen en toeleven naar deze vespers. Ook dat is op weg gaan naar Pasen!

 

Geef een reactie

